onsdag 4. september 2013

Oppstart Naltrexon (LDN)

Ser om det er formålstjenlig og notere litt i denne bloggen som ikke publiseres.

Startet opp med 0.75 gram  LDN, dvs en kvart tablett like før leggetid i går kveld, 3. september. Ingen tydelig virkning foreløpig, heller ikke forventet. Litt tung i hodet i dag morges og tankekjøret satte ikke i gang kl 5 da jeg våknet, noe som er litt uvanlig, men ikke eksepsjonelt. Jeg sovnet igjen uten større problemer og sov til kvart over seks.

Energinivået er det ingen endring på, formen har vært laber den siste tiden og jeg var hjemme fra jobb i går. Hadde litt feber 37.6, men formen ble litt bedre utpå dagen og kvelden. Lagde god torskemiddag med balsamicosaus til Tor og meg.

Litt hodepine på starten av dagen i dag. Den ble plagsom etter middag og vondere utover kvelden. Den omfattet også nakken, men det gjør hodepine nesten alltid hos meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar