søndag 8. september 2013

LDN - Dag 5

En ganske normal natt i grunnen. Vi la oss ikke før nærmere 23. Våknet i tre-tiden (tror jeg) og hadde litt vanskelig for å sovne igjen pga tankespinn og litt angst. Sovnet relativt raskt inntil Tor. Da jeg våknet hadde jeg en i overkant livlig drøm om en stor ekkel vepseaktig ting som stakk en stakkars pingvin voldsomt, uten at jeg gjorde noe for å redde den. Våknet igjen 6.50. Hodepinen er borte foreløpig.

En litt sliten følelse i brystet på morgenkvisten. Humøret sånn passe, utålmodig og pessimistisk som jeg er, så tenker jeg at dette ikke virker på meg. Litt reaksjon i starten, nå er det tilbake til normalen. Men, vi får se.



Energinivået var labert på fomiddagen, så jeg måtte stå iver skogstur. Det er fortsatt trist å måtte stå over, spesielt siden jeg var på en del orienteringsturer før sommeren, og det å bli verre og at det bare varer på er tungt.

Det ble litt bedre sånn at jeg orket å starte med middagen, også kom Tor etter hvert. Ovnsbakt kylling med blåmuggost og tomater og gratinert squash. Godt! :)

Ikke noe søndagsvask på meg, bare en liten vaskemaskin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar