mandag 9. september 2013

LDN - Dag 6

Det ble litt seint i seng, litt over kl 23, så meg oppvåkning kl 05 ble det en kort natt. Det er irriterende at jeg våkner sånn til i og med at jeg er trøtt i utgangspunktet når jeg våkner. Det var det som var så deilig å slippe de første dagene med LDN. Uansett så sovnet jeg igjen etter at Tor stod opp ca 6 og sov helt til 8.40. Det var ganske deilig. Drømmer fortsatt, men husker ingenting spesielt.

Hvis det ikke er noen forandringer å spore, så er det mulig jeg oppdaterer litt sjeldnere og heller oppsummerer. Tiden vil vise.


Prøvde meg på en sykkeltur med el-sykkelen til Grünerløkka for å hente lydbok og kjøpe knapper til villsaujakka. Skulle teste formen i forhold til jobbing tirsdag. Dessverre ble jeg veldig sliten bare av den sykkelturen og den lille stoppen på Grünerløkka. Ikke så mye krefter til jobb i tillegg kjentes det ut som.

Jeg var i dårlig form før jeg startet med LDN også, så jeg tror vel ikke at det er oppstart med medisin som er årsaken til dårlig form.

Måtte ta meg sammen for å starte opp på middagen. Ikke så avansert coalslaw med fiskekaker. Det var førstnevnte jeg lagde i stand. Senere måtte vi stemme også, og siden bilen er på verksted så ble det el-sykkel igjen. Det gikk i grunnen overraskende bra og hadde ikke nevneverdig utslag på formen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar