lørdag 7. september 2013

LDN - dag 4

Sov godt til kl 05.30, var bare oppe på do en gang. Halv seks startet både tankestrøm og morgenangsten, så da var det ikke mulig å sove mer. Det har vært to deilige dager uten. Hodet murrer fortsatt litt og i dag er jeg litt ør og tung i hodet også. Humøret er ikke lenger helt på topp, og jeg er litt motløs. Energien er det ingen forandring på.


Ikke så mye å bemerke på resten av dagen. Hodet har vært "slitent", ikke direkte vondt, men jeg tåler ikke så mye. Akkurat som det er mye støy, eller ikke det heller bare at det føles som jeg har blitt utsatt for støy sånn at jeg tenker dårligere. Vanskelig å forklare.

Energien er sitt vanlige lave. Vi besøkte Mangnus, Desire, Kaspian og Leander. Var der  1 time og 40 min. og jeg trodde egentlig vi var der en time lenger.  Sliten etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar