fredag 6. september 2013

LDN Dag 3

Søvnen er annerledes. Det virket som jeg sov ganske lett, hvertfall i perioder, for jeg våknet ofte. Det er ikke så uvanlig, det som er forskjellig er at tankekverna ikke setter i gang, jeg bare sovner igjen. Veldig deilig. Var oppe og tisset tre ganger, siste gang kl 6 og da våknet jeg. Hadde en ganske livlig drøm, med noe skarpt som stakk ut av underlivet og besøk på legevakten, som forøvrig så ut som en hytte. Sykepleieren hadde ikke lyst til å gjøre i stand seng til meg (på et lite soverom), hun ville heller vaske opp. Jeg hadde heldigvis ikke smerter. Det er ikke uvanlig med litt rare drømmer, så jeg hadde nok ikke reagert.

Jeg våknet også til med pulserende hodepine minst en gang i løpet av natten. Det var bedre på morgenen, men  det kommer og går fortsatt, og hodepinen + nakken ligger og murrer i bakgrunnen hele tiden.

Ellers virker hodet kvikkere enn på en stund. Humøret er bra og jeg klarer å legge litt planer. Det virker ikke som kroppen er helt med i hodets kvikkhet, for jeg føler meg fort litt "hektisk" når jeg skal gjøre noe. Og da snakker jeg kle på meg og ta ut av oppvaskmaskinen, ingen store ting. Pusten blir også fort litt rask og overfladisk. Prøver derfor å ta det rolig for å balansere det hele.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar